17/7-11



Godmorgon allihopa!
Nu är jag på jobb igen med fina Arlinda. Slutar 13 idag också. :) Blir ett styrkepass med kettlebells inne i lilla hallen idag faktiskt. Känner för att ta ut mig på riktigt idag! Längtar lite faktiskt. :)

Hade en super mysig kväll igår tillsammans med Minna och Nathalie. Vi åt jättegod mat, snackade skit och skrattade en massa.

Nu har jag bestämt mig också!! Jag är rätt nöjd med mitt hår iaf. ;)

 
Efter att ha försökt styla det i 1.5 timme så fick jag ordning på allt som jag ville och då blev jag rätt nöjd faktiskt. :) Tar sån tid att hitta något som passar när man har ny frisyr. Men jag lyckades!



Min fina klänning som jag fick av mamma. :) Hade den på mig igår. Tyvärr är den lite för lång men får lägga upp den lite. ;)

Ikväll blir det grillat med Esteban o Anna :) Men först ska jag och Erik hinna med att handla hem lite mat och även en tur på IKEA :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0