17/7-11

Jag är så jävla förbannad!!!! Jävla mesar ta tag i problemet och ta det med personen som det hela berör!!! Jag kan inte bry mig mindre. Seriöst. Jag är så fruktansvärt trött på att folk ska se ner på mig för jag är yngre. Jag har mer vett och mognad än alla ni som inte kan stå för era åsikter. Mår ni så dåligt med er själva att ni måste göra livet surt för oss andra för att själva må bättre? Hade en jätte trevlig kväll tillsammans med anna och Esteban. Ja fram tills det att dom gått så tog det ca fem min innan denna kvällen sluta i fiasko. Fr.o.m. Nu kommer jag också yttra mig om ALLT så var beredda på det mesta! Nu ska jag sluta innan jag blir mer arg, om det är möjligt. Natti natti

Kommentarer
Postat av: Alice

Men sötnos? Vad har hänt?:( Pratas vid senare!! <3

2011-07-18 @ 07:57:13
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0