1/7-11

Morgonen började med en morgonpromenad med vovvarna sen efter det blev det lite ärenden nere i Limhamn. Och nu är jag på jobb. :) Kl är halv 11 och jag har ändå hunnit med en del tycker jag.
På dagens schema står det jobb, träning och solning. :)
Blir kanske filmkväll med tjejerna efter jobb också. Allt som allt en lugn fredag och det gillas. Ska ju upp och jobba imorgon också så. Jobbar 11 dagar i rad nu har jag räknat ut. :( Inte alls kul, men vad gör man inte för pengar? Jag gör en del har jag märkt iaf haha.

Skulle bli regn idag men solen skiner!! Och det betyder att jag är på ett glatt humör också!
Lite irriterad på agria som strulat till det med Limos försäkring bara. Men jag får lösa det ikväll när jag kommer hem.
Vad sägs om en andra frukost nu kanske, är lite hungrig. :)



Kan säga att den måltiden inte hade suttit fel!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0