1/7-11

Jag försöker desperat få tag i en långklänning till bröllopet i augusti, en månad kvar nu bara.
Tyvärr så hittar jag ingen som jag faller för direkt. :( Och skulle jag hitta någon så kostar den över 3000 kr och det ingår inte i min budget för tillfället tyvärr. Men jag ger mig inte! Utan fortsätter leta. :)

Nu har jag jobbat i tre timmar, tiden går långsamt idag. :( Här är inget folk och inte jätte mycket att göra tyvärr. Och så slutar Robban om 30 min så då är jag helt ensam fram till fem ungefär. Gillar vi inte, ännu tråkigare ju. :P

Funderar på att köra ett armpass i gymmet idag. :) Om jag hinner slänger jag in lite axlar också. Har ju en dag imorgon också efter jobb, slutar ju ett då så. Har bara en timmes lunch så man hinner tyvärr inte med alltför mycket. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0