16/7-11

Woho jag har varit duktig idag!!! Snabb morgontur med Limo och ett styrkepass på gymmet innan jag började jobba kl 09.00. :)
Slutar kl 13.00 och då hoppas jag på stranden! Sen blir det tjejkväll hos Minna ikväll med grillat och mys. :) Saknar mina tjejer! Träffar dom sällan numera, mycket jobb och annat som händer.
Bestämde mig imorse för att det är dags för en riktig tjejkväll hemma hos mig en dag också! Har ju uteplats och allt så är super mysigt nu på sommaren. Dessutom vill jag ge mina två fina tjejer en avskedsmiddag >(på min bekostnad) ;) innan dom lämnar kära Skåneland! Usch hemska tanke!!

Nu sitter jag ensam i receptionen och lyssnar på härlig musik! Arlinda är på jympapasset så ;)



Vet inte varför jag ser ut såhär på bilden, för det är ingen pose!! Utan jag måste verkligen ha blivit fångad i rätt ögonblick! Men jag blir glad av den så gillar den faktiskt. :)


Kommentarer
Postat av: Alice

Aaaw du är så söt mitt fina hjärta! Massor av kärlek till dig <3<3<3

2011-07-16 @ 09:58:06
URL: http://alicealizee.blogg.se/
Postat av: Cassandra

Allt för dig mitt hjärtegryn!! ;)

2011-07-16 @ 11:28:53
URL: http://cassandraholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0