16/7-11

Blir go green till lunch idag också!! Det är ett under att jag inte har förätit mig på det än? :p Haha, det är nyttigt iaf så det gör ju absolut ingenting. Har ju tränat idag också så behöver verkligen få i mig mat nu, har bara ätit en banan och ett proteinbars efter träningen, har gått 2.5 timme nu ju!! :(

Jag ska vara iväg kl 18 ikväll vilket innebär att jag måste köra vid halv ungefär... och slutar 13 här på jobb. Blir inte mycket tid på stranden, för ska ut med vovvarna och Erik också. Tyvärr har dom ingen ro i kroppen för att ligga stilla så kan inte sola med dom. :( Menmen, får sola snabbt på jobb så har jag garderat mig själv ifall jag inte hinner till stranden.
Blir en nykter kväll idag också, funderade först men bestämde mig för att ta bilen in och bara dricka pepsimax. :) Nyttigare och bekvämare. Vet att mina vänner inte dricker light så jag får nog ta med egen haha! ;)

ARLINDA SKYNDA DIG MED ATT DUSCHA JAG ÄR HUNGRIG KVINNA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0