14/7-11

Har haft en mysig dag med fina mammsen. Börjad med bullar från mormors och sen sprang jag ner till frisören och blev ompysslad. Helt sjukt vad man blir igenkänd pga friskis alltså. Dom visste exakt vem jag var..ja ni vet alla känner apan. ;) Men det är kul ändå. :) Hon klippte av ca 15 cm av min längd (min riktiga utan löshår) sen klippte hon upp det lite och klippte även en lugg. :) Jag har inte bestämt mig för om jag gillar det eller inte än. Men jag tror det tar tid att vänja sig vid hälften så mycket hår, halva längden på håret och en lugg på det hela. Är en stor förändring för mig kan jag ju erkänna haha.
Min frisör trodde jag skämta när jag sa att jag inte blivit klippt på 5 år men tyckte att jag hade skött mitt hår väldigt bra på den långa tiden! Tummen upp för Cassandra! ;)

 

Fotona är tagna efter att jag har varit ute och gått i ösregn i 4 timmar, så döm inte!!!!!


Förutom att mamma bjöd mig på en super lunch på gränden med köttspett, potatisgratäng och en god cider (dricker ju inte vin) så köpte hon en hel del saker till mig också. :)

 

Båda klänningarna är från H&M och den vita har jag velat ha sen jag såg den, men har inte köpt den bara. Nu var den på rea för 75 kr...ord. 499 kr. Ja jag tog den givetvis? :p Den blommiga klänningen hade jag tänkt ha på pappas och Malous bröllop. Vad tror ni? Jag älskar klänningen men är inte helt hundra när den är på mig tyvärr.. Får fundera några dagar. Kom gärna med synpunkter!

Blev lite annat smått också som, glansserum till håret, vax osv...Inget som är värt att ha på bild med andra ord. ;)

 Ja ni får se mitt öra...Ser lagom hårig ut by the way haha :p

Fick öronhängena av mamma, dessa är rosa fick ett par i silver med. :) Super söta!



Nu städar jag undan lite här hemma, vi skulle egentligen ut ikväll, men pga dåligt väder? tror jag...så blev det inställt. Tyckte det var tråkigt att ställa in allt så bjöd hem mina fina vänner till mig istället! :)

Fick intagningsbeskeden idag, eller ja Alice fick dom men jag satt ju i luren och fick veta samtidigt + att hon och jag är som samma person så hon måste berätta allt för mig. :p Hon kom in på skola i Halmstad! Stort grattis snäckan. Finns bara en nackdel, och det är att du också lämnar mig nu! Buhu :( Erik försöker peppa mig med att jag kan åka upp till både Halmstad och Göteborg hur mycket jag vill. Och det kan jag ju faktiskt, men tråkigt att förlora det spontana och att ses på jobb etc.. Det är de små sakerna som gör vardagen tycker jag. Men är så glad för Alice och Arlindas skull. Äntligen är det ni som har turen med er. Och det förtjänar ni verkligen.

Som jag babblar på, bara för jag inte skrivit sen igårkväll haha! Nu ska jag sluta dock!! ;)

Kommentarer
Postat av: Alice

Tack min fina <3 vi kommer ses! Jag looooooovar!

2011-07-15 @ 21:51:57
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0