13/7-11

Vovvarna leker för fullt, Erik spelar något på sin laptop och jag myser i soffan med en pepsimax till simpsons. :)

Mitt löshår är borta nu också! Känns väldigt skönt att kunna dra fingrarna genom håret utan svårigheter haha :p men framförallt så är det inte lika varmt längre. I denna kvava värmen blir håret väldigt klibbigt också. Vad jag än gör så är det inte snyggt liksom. :( Ska bli ändring på det from. imorgon!
Ska åka hem till mamma på morgonen och äta god frukost sen frisören! Efter det blir det en heldag med mamma, antagligen gå längs gågatan och kanske shoppa lite, äts lunch på Gränden och sen får vi väl ta dagen som den kommer. Vill gärna hitta en fin blus tills vi ska ut på kvällen :) Var Eriks kompis som frågade om han ville med och då bjöd han mig givetvis. Och jag drar ju självklart med mig mitt festliga gäng ;) Alice och Arlinda, ja Alices sambo kommer nog också. Men det är bara trevligt. :)

Förresten, många har undrat vad som hände igårkväll och jag kan bara intyga att allt är lugnt, var bara ett missförstånd. Lämnar det där. :)

Nu ska min familj lägga sig i sovrummet och nanna så jag får väl göra dom sällskap. Kan inte somna än dock men finns tv där inne också haha.



 Bästa vän man kan ha, Alice :)

Vill bara snabbt passa på att säga tack till fina Arlinda som alltid finns där för mig. Du kan göra under. :)

Natti natti allihopa!!


Kommentarer
Postat av: Arlinda

Heej älskling!!! Min telefon har varit död hela kvällen och jag ville ju ringa dig :( men jag ringer dig imorn när jag vaknar.. Love love love love uuu

2011-07-13 @ 22:25:12
Postat av: Alice

Kärlek kärlek kärlek!!!!!!!<3 Lycka till hos frissan idag!! Ska bli spännande att se resultatet! IIIH!

2011-07-14 @ 06:50:13
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0