12/7-11

Har varit ute på en riktigt skön morgonpromenad med hundarna i morse. Tyvärr är dom lagom störiga just nu så hälften kunde räcka!!!! Börjar snart tappa rösten för att jag får säga till dom hela tiden. Någon som vill ha dom en vecka eller två? :/ (ej seriöst)
Är mest irriterad för igår och även mitt jävla ag på agria. Dom har bara stängt av det och nu skickar dom fakturor på 700 kr hela tiden. Kom igen? Hur dum får man lov att bli? Och det går ju inte ens att ansöka om ett nytt ag på hemsidan för då kommer bara "ERROR ERROR" JA MEN TREVLIGT!!
Får skicka in skiten igen. Så, jag har inte bestämt mig för om jag är på humör eller inte, men lutar just nu åt inte. Hoppas jag lugnar mig snart.

Ska köra iväg till stranden om en halvtimme, brukar bli på bättre humör då så. :)

Här kommer lite gamla bilder som jag hittade för någon dag sen i min dator hemma hos mamma :p

  

  




Nu kallar solen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0