12/7-11

Usch ja, nu sitter jag här ensam (josefine har pass). :(
Är så tråkigt, vill verkligen bara hem!!
Sitter inne på nelly.com och kikar lite, har hittat en superfin blus som jag funderar på faktiskt. Vi ska ju ut på torsdag så tänkte kanske ha den då...men har inte bestämt mig än.

Jag kollade genom mina blogginlägg lite snabbt innan och insåg att jag knappt skriver om min träning längre. Vet inte varför jag kommit från det, men har väl bara blivit så. Vet inte hur pass intressant ni tycker det är egentligen men jag tycker det var väldigt bra för min egen skull. Kul att gå tillbaka och se vad man gjort osv. :) Menmen.

Vet ni vad jag mer funderat på?? Att ta ut allt mitt löshår, klippa upp håret och även lugg! Ja, det är ju en stor förändring men jag känner att jag börjat tröttna lite..



Vad tror ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0