Efterlängtade helg

Nu är det fredag och snart helg. Äntligen säger jag bara. Jag är helt ledig och ska bara njuta av tiden. Ska bli hur skönt som helst, har inte alldeles för mycket inplanerat heller. :)
Ikväll ska jag träffa min fina vän Nathalie. Hon har precis köpt lägenhet med sin sambo, grattis snäckan! Jag vill också ha ny lägenhet, blir så avis på alla som fixar och inreder och pysslar! Jag vet att jag har en lägenhet själv att inreda hur jag vill men det är inte lika kul när man bott där över ett år nu haha! ;)
Det blir väl något mysigt ställe på lilla torg kan jag tänka mig, eller kanske Möllan?

Nu ska jag äta lite frukost på jobb och sen slutar jag 12.30 idag! :)
Ha en bra dag allihopa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0