Ojoj vilken dag! Började med morgonpromena...

img_8339 (MMS)

Ojoj vilken dag! Började med morgonpromenad med vovvarna sen körde jag in till stan för att träffa Nathalie!!! Vi har gjort allt, bokstavligt talat. Lunchat, solat, shoppat, fikat och en massa annat. :) tack för en super dag min fina vän. :) och tack för du äntligen kunde hitta en klänning till mig som jag blev nöjd med! :) nu är jag hemma med min familj och myser i soffan. Efter Hells kitchen ska jag ut o jogga lite med limo sen blir det en snabb dusch och sängen. Jobb kl 06.00 imorgon bitti!!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Flitig du är vännen!

2011-08-01 @ 21:07:20
URL: http://susannejeppsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0