Dagens ris...

"Dagens ris" går definitivt till kvinnan som sitter som receptionist på brukshundklubben i Limhamn, Malmö.
Jag fick verkligen riktigt dålig service när jag ringde dit idag. Hon ville inte svara på mina frågor, hon var direkt otrevlig och inte hjälpsam alls! Hon nästan idiot-förklarade mig. Tycker jag verkligen är riktigt dåligt. Helt OACCEPTABELT! Jag ringer ju dit för att be om hjälp och råd för att jag inte vet något själv? Då förväntar jag mig att den som svarar är kunnig och villig att hjälpa mig.
Ja, nej alltså detta är inte OK.
Hemskt tråkigt för jag hade verkligen velat börja någon kurs med Limo.
Men jag får ta mina ärenden till någon annan som har lite mer vett och medkänsla.
För jag lägger inte mina pengar på sånt här strunt!

Nu känner jag mig bara mest irriterad. Det gick verkligen till och med så långt att jag själv blev otrevlig tillbaka mot henne. Man kan inte börja med att bemöta kunder på ett otrevligt sätt. Speciellt inte när jag själv var så trevlig jag nånsin kunde bli. Alla ni/vi som jobbar med service!, snälla tänk på hur ni bemöter era kunder! Ett leende på läpparna, en vänlig röst i telefon etc. kan faktiskt vara avgörande för om kunden stannar eller inte.
Ja, ni vet själva.
Det var bara det jag ville säga. Brukshundklubben Limhamn är super bra, så det är trist att det blev såhär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0