5/8-11

Förlåt, förlåt, förlåt!
Jag har varit dålig på att uppdatera min blogg nu de senaste två dagarna! Ska bättra mig. Igår var jag som sagt på stranden hela dagen och sen jobbade jag kväll! Idag har jag en fullspäckad dag. Jobb till 14.00 sen ska jag hämta syrran så kör vi ut till morgondagens mottagning efter bröllopet. Vi ska duka och fixa hela dagen/kvällen så jag har som sagt fullt upp. Inte rätt dag för min del för jag är fortfarande dålig. :( Har vaknat med feber de 4 senaste dagarna, men jag tvingar mig upp och lever som vanligt (men alltid med en ipren i väskan). Jag vet att det inte är bra för mig men jag har inte tid att vila nu det får bli efter den 14e.. Jobbar väldigt mycket fram tills dess och förhoppningsvis efteråt också, men det är inget som är klart än så. Och bröllop imorgon! Äntligen säger jag bara! Malou har väntat fem år på det här och nu har hon äntligen fått som hon vill (och förtjänar). :)

Nej nu ska Alice ha lunch så då får väl jag börja jobba igen då. :) Hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Du måste vara rädd om dig snäckis :(

2011-08-05 @ 21:47:38
URL: http://susannejeppsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0