3/8-11

Kollar vädret på SMHI. Jag blir sur! Det skulle vara strålande sol idag ju?! Varför visar dom bara stora moln?
Jag slutar 12.30 och då ska jag till stranden! Så fram med dig solen!
Hämtade aldrig mitt paket på posten igår, jag orkade verkligen inte. Hämtar det idag efter jobb! :D Tror det är min olja som jag beställde i helgen! Kan inte komma ihåg att jag beställt något annat så :)

Har en date med Nathalie idag också! Jippie! :) Som sagt, det ska bli stranden :P Sen kör vi väl hem till mig och äter och sätter på lite filmer och snackar skit. Eller ska man ut till bo01 och fika och svalka fötterna i havet? Ja det tål att tänkas på! Sist vi var på bo01 (i måndags) så började det ju regna på oss haha. Och jag hade självklart min vita klänning på mig.. Typiskt. Men tror jag lyckades dölja det mesta som är "intressant" att se :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0