21/8-11

Idag har jag bara varit flitig. Har städat hela lägenheten i fem timmar! Ja, vad säger man. Där var rent fram tills Erik kom hem. Alltså hur kan man genom att bara sätta sina fötter i lägenheten förstöra allt jag städat? Diskbänken var en enda röra, matbordet var grisigt, vardagsrumsmattan låg överallt. Jadu Erik, utan mig hade du fått anmäla dig själv till "extrema samlare" ;) Din lille skitgris haha

Jag är på jobb nu iaf, slutar om lite drygt en timme. :) Sen ska jag hem igen! Och göra mig redo för en veckas jobb igen. :) Blir en massa annat nästa vecka också. Ska ut och kolla löshår, hårfärg etc. Blir lite solning, träning och annat smått o gott också. :) Hade tänkt bjuda hem några vänner till fredag också för en liten tjejkväll. :) Erik ska på afterwork så då får ju jag också passa på att roa mig lite. :) Och vad är bättre än mina tjejer? Tyvärr är en av er i götet :( Men dig ser jag snart!! Åker upp den 2a september och stannar hela helgen. :) Längtar!
Är väldigt positiv för tillfället, känner att turen är på väg åt mitt håll. Denna gången hoppas jag att jag har rätt! Om inte, så är jag trots allt mer förberedd iaf! Kommer aldrig slåss omkull som förra gången. Många av er vet inte vad jag pratar om, men det kommer inom kort!
När jag känner att där finns mer att säga. :)

Nu ska jag alldeles strax börja stänga och fixa här på jobb! Hörs vi inte mer ikväll så hörs vi under morgondagen! Ha en super kväll allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0