11/8-11

Det är väldigt mycket på gång i mitt liv just nu. Mycket är väl faktiskt positivt, men det tar mycket tid och energi från mig nu innan det är klart! Jag kan väl säga så mycket som att jag har en del avgörande beslut att ta inom den närmsta tiden. Jag hoppas bara det blir rätt val för min framtid.

Sen har min lille Limo inte blivit bättre i magen än. :( Kommer ni ihåg att jag skrev för någon vecka sen att han kräker väldigt ofta? Nästan dagligen. Jag har fått en tid till djursjukhuset i eftermiddag så då kör jag in med lillemannen. Håll tummarna för att det inte är något allvarligt.
Idag händer inte mycket mer än det jag skrivit. Vädret är så förbaskat tråkigt så hösten kan lika gärna vara på väg nu?! Eller? En gammal klassiker i dvden och en påse godis blir kanske kvällens höjdpunkt. Har några nya myströjor/koftor som jag kanske borde inviga idag. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0