28/4-11

Beställde en ny bikini igår, blev en helt vanlig svart i år. :)
Och eftersom "mina fans" som de så fint kallar sig inte kan vänta på att få se den så lägger jag upp en bild från hemsidan istället. ;) Nelly.com 




Ska till stranden med min älskade vän Nathalie idag.
Blir massa tjejsnack (skvaller m.m.) och lunch :)

Kanske kan få en myskväll med min sambo ikväll. Hoppas på det. Vi får inte så mycket egentid tillsammans längre och mycket händer nu som gör att vi har tankarna på annat håll. Det är jobbigt för vi vill vara med varandra men tiden räcker inte alltid till.

Frukost dags :)


Kommentarer
Postat av: Alice

Oj så fin den var! Hoppas den kommer till dig snart, du kommer lätt bli snyggast på stranden! Puss!

2011-04-28 @ 11:18:32
URL: http://alicealizee.blogg.se/
Postat av: Cassandra

Va du är go snäckan!! Ska skicka massa bilder på mig och min bikini när vi är på stranden så du får se så snygga vi är! :D Eller för att göra det hela enklare så åker vi till stranden tillsammans ;p

2011-04-28 @ 17:09:50
URL: http://cassandraholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0