28/4-11

Nu är jag hemma efter en heldag i solen med Nathalie. :) Blev lunch på go green och sedan sol i parken.
Körde och hämta Erik och har också hunnit med en promenad med mina vovvar. :) Ska snart hoppa in i duschen, sen får man väl göra sig lite iordning. Blir en myskväll på Möllan med Erik, Nathalie och hennes sambo Patrik. :)

Har fått en massa tider i sommar också på Friskis & Svettis, ÖN ;) Blir inte mycket mer med Johanneslust nu känns det som, men men. Nya tider kräver förändringar :) Trivs jättebra ute på Ön, där har jag ju mina godingar!!!! Arlinda, (OCH FANS) Alice och Josefine! :D

Erik är ute och springer, flitig man! ;) Och jag bloggar och latar mig hahaha, najs kombi!

Klockan börjar ticka!! Ska köra om en knapp timme!! Skynda skynda!!



Gammal bild :p

Kommentarer
Postat av: Alice

Aw söting! Välkommen till ön på RIKTIGT!!! Wiiie! Du å jag i sommar!

2011-04-29 @ 22:08:12
URL: http://alicealizee.blogg.se/
Postat av: Cassandra

Taack snäckan ;) Kommer bli en otroligt rolig sommar, men inte mycket jobb som blir gjort. ;)

2011-04-30 @ 23:09:22
URL: http://cassandraholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0