27/4-11

Har haft super mysiga dagar på stranden denna veckan. :) Idag ska jag jobba hela dagen/kvällen så får ta en paus idag. Men om vädret håller så åker jag och Nathalie imorgon :)

Har sökt en massa jobb nu på förmiddagen, vill verkligen hitta ett nytt heltidsjobb. Trött på att bli inringd som extra hela tiden. Speciellt på en arbetsplats där chefen (inte närmsta) är helt menlös. Hon gör mig så arg, fick veta en massa i helgen som gör att jag snart har rätt att göra vad jag vill med henne. Arrrgh! Om jag har gjort dig någonting så var vuxen nog att konfrontera mig istället för att berätta hur ung och omogen jag är bara för jag bara är tjugo år. Du är över femtio och beter dig -
ändå yngre än mig.

Nu ska jag göra mig iordning för jobb. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0