23/4-11

Pollen + förkylning är ingen bra kombi!!

Har inte tränat på tre dagar, men ska nog försöka mig på ett pass imorgon, ett litet iaf. Det är tur att man har hundarna så att man kan vara ute och gå (med en ursäkt) haha. :) Där får jag lite motion iaf. Igår var jag och Erik i parken och grillade med familj och vänner. Erik grillade (så klart) då vet man att det man får äta är av kvalité iaf ;)

Jobbade idag 8.30-13.30. Ingen lång dag + att jag fick jobba med Christin! Alltid lika kul att jobba med henne. Det är till och med så jag ser fram emot att jobba dom passen haha. Vi började med en lugn morgon med nybakat bröd till frukost och allting flöt på lugnt och stilla och från ingenstans kommer Christin springandes och ber mig ringa ambulansen för en kille skadat sig på gymmet. Ja, ni kan ju föreställa er resten själva. Dagen slutade inte lugnt iaf. :p Men killen mår bra och klarar sig utan problem.

Blir middag hos pappa, Malou och Malva ikväll med Erik. Ska bli mysigt. :) Längtar efter min syster. Har ett påskägg till henne också. Hon är ju fortfarande för liten för godis så hon får ett påskägg med vindruvor och "tom & jerry"-kex. Hennes favoriter. :)

Dags att duscha! :)


Kommentarer
Postat av: Susanna

Nämen oj! Hur skadade killen sig?!?

2011-04-23 @ 23:51:01
URL: http://inspirerad-by-sus.blogspot.com
Postat av: Anonym

Han körde knäböj i en maskin som absolut inte var till för det.

2011-04-24 @ 08:53:44
URL: http://cassandraholmstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Han körde knäböj i en maskin som absolut inte var till för det.

2011-04-24 @ 08:54:09
Postat av: Susanna

Jaha! Det var ju smart. NOOOT

2011-04-25 @ 21:55:00
URL: http://inspirerad-by-sus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0