18/4-11

Jag och Erik har bokstavligt talat idag haft den sämsta morgonen man kan tänka sig!
Jag hatar att börja dagen som stressad, irriterad, eller förresten stryk irriterad och ändra det till äckligt mega arg.

Hoppas verkligen min nya telefon kommer idag, ska ju egentligen inte komma förrän imorgon men man kan alltid önska efter lite tur i vardagen, eller hur? :)
Det är iaf strålande sol ute! Och det är jag tacksam för, det gör mig på bättre humör rätt snabbt. Ska nog ta på mig träningskläder, musik i öronen och Limo i koppel sen bege mig ut på en promenad i det fina vädret. Synd att vi inte var 3 veckor framåt i  tiden, då hade det varit perfekt att köra ner hundarna till hundbadet så dom kunde få bada och springa runt med andra hundar. :)

Frukost sen börja dagen och göra det bästa av den! Kanske ta en tur ut till bo01 med Erik och köpa en glass :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0