17/4-11

Träningen gick bra. :) Är nöjd, blev en promenad i det fina vädret med hundarna när vi kom hem också. Älskar våren. Alla barn som leker, solen som skiner, alla fåglar, blommor osv. :) I LIKE!

Erik är i duschen och jag sitter och kollar hotell i Köpenhamn under helgen då jag fyller år, 17-19 juni. "Astoria" låter mest intressant för tillfället, där finns nämligen en pool!! ;) Det ligger nära Strøget och Tivoli. :) Det är dessutom specialpris nu, 2700:-/2 nätter och 2 pers.  
Men innan jag vågar boka något så måste jag hitta "barnvakt" åt mina små hundar. Inte det lättaste? :/



pool på hotellet :)



rummet :)

Nu ska jag hoppa in i duschen! Har bara 20 min på mig innan vi ska iväg till Malvisen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0