17/4-11

Kl är 8.00 och jag och Erik har precis kommit hem från vår morgonpromenad med hundarna. Blev ingen jätte lång runda, ca 30 min.

Bläh! Erik sitter här bredvid mig och öppnar en makrillburk. Det luktar så äckligt. Typ, rutten möglig ost? :p
Själv håller jag mig till banan, kessella och mjölk =shake. :) Smakar precis som milkshake. :) Fast inte onyttig då. Och den luktar inte rutten!

Blir ett snabbt träningspass på johanneslust om ca en timme, sen ska jag vara med min lillasyster hela dagen. Lilla Malva. :) Hon är snart 1.5 år nu och springer rundor var hon än är!! Pratar också från den stunden hon vaknar tills hon somnar. Hon skulle säga Cassandra när jag och Erik var där sist, men det blev istället att hon peka på mig, log och kalla mig för "Bidde". Vet inte hur likt det är, menmen. Man får vara glad för det lilla. ;)

Nu ska jag äta sen göra mig iordning!!



Här var hon inte mer än några månader gammal :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0