16/4-11

Nu har vi kommit hem från kalaset :) Var trevligt, med ett undantag. Eller rättare sagt en person som undantag. Jag orkar inte sitta och lyssna på en och samma människa prata om sig själv hela tiden!! Vad vi än pratade om så snurrade han in sig på sig själv och sitt liv. Vet du vad? Ingen bryr sig! Du har ett så ofantligt ointressant liv så att du desperat letar efter något som kanske, kanske, men bara kanske någon skulle vilja lyssna på.
Nu har jag fått ventilera mig här, får ju uppföra sig inför Eriks familj och släkt. Men eftersom jag vet att Erik har börjat läsa min blogg nyligen så får han iaf veta vad jag tycker här. ;) Haha. Tur att du älskar mig!! (och känner likadant som jag egentligen)

På vägen hem köpte jag en ny telefon!
Den nya LG optimus 2x




Snart kommer min klänning som jag beställt till Nattis student + bröllop som vi ska på i sommar.
Blir nog en beige-aktig kavaj till och mina nya skor från nelly med kilklack :) Inget som är helt spikat än, men klänningen blir det iaf!!



Klänningen är från H&Ms conscious collection. 399kr

Nu har vi rastat hundarna en timme så nu ska vi åka och handla något inför kvällen. Idag är ju den dagen i veckan då vi får äta vad vi vill. :) Sen börjar morgondagen med träning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0