snabb uppdatering

Sitter på jobb nu och väntar på att Cege ska komma in! Förbannat tråkigt att jobba ensam och egentligen tråkigt att jobba alls idag. Har haft en lugn och mysig morgon med Fredrik. Sov väl egentligen bara till 09.00 sen åt vi frukost och gick sedan och la oss igen.
 
Vi var väl helt slut efter gårdagen kan jag tänka mig! ;)
Spenderade kvällen med Malva! Min lillasyster vet exakt hur hon ska handskas med en. Jag är svag för henne och gör alltid allt hon säger. Hoppas inte det är så illa när jag själv får barn! Blev iaf film (lejonkungen), middag och massa lek. Bland annat hoppade vi i Fredriks säng (hoppas den höll) :D
 
Nu kallar jobbet!
 
/Cassandra
 

Kommentarer
Postat av: Johan

Sjukt jobbigt :-D

2012-10-05 @ 07:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0