torsdag morgon

Tidiga morgon! :(

Jag skulle egentligen jobba 9-14.30 idag enligt schema. Men pga. sjuka kollegor och kurser så jobbar jag från 6.00-16.00. Inte kul! Det är i stort sett dubbelt så länge nu ju. Men det blir fina pengar i slutet på månaden!

Igår skulle jag tillbringa kvällen med fina Erik. Det blev väl så också i ca 20 min. Sen hade jag somnat i soffan och sov där från halv 7 fram till 9 då jag blev väckt av telefonen. Tog samtalet (som tur är) eftersom jag fick veta att jag skulle vara på jobb kl 6 idag haha. Sen gick jag bara direkt in i min säng och somnade om igen. Det är nog bara att inse att Erik kanske inte har världens bästa flickvän just nu. Förlåt älskling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0