Fullt ös, medvetslös

Ja, det är lite så jag har det just nu denna helgen haha.
Jobbade till 17.30 igår sen blev det middag på Lilla torg med Arlinda och Gabbi :) Mysigt, tack tjejer!
Blev ingen lång kväll för jag började jobba redan 7.30 idag så jag ville försöka få några timmars sömn iaf. Idag jobbar jag som sagt, sen blir det middag på green mango med Erik och mina bästa kollegor/fina vänner från johanneslust. :) Jag och Christin får äntligen smaka deras mat där, det sägs att den ska vara så sjukt!!! god. Så nu är det vår tur. ;) Senare ikväll kommer Alice, John och Arlinda, Chrille hem till oss för lite mumsig fruktsallad och skitsnack.

Nu ska jag arbeta lite hade jag tänkt! Vi hörs av mer under dagen allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0