20/5-11

Godmorgon!
Skulle egentligen ha uppdaterat tidigare i morse men bloggen fungerade inte. :(
Nu har jag iaf kommit hem efter en promenad med Nemo och Limo. Dum som jag är så kollar jag inte vädret innan jag går ut så jag tog på mig svarta träningsbyxor, reebook easytone skor (varma) och en skinnjacka. Jag svettades lååångt innan vi kommit halvvägs. :( Sen ser jag alla andra komma gåendes/cyklandes i linne och shorts ungefär :p Hahah

Men det är fint och soligt väder idag!!! :D Jag ska bege mig ner till stranden om en stund. Sola och njuta lite. Och i eftermiddag blir det afterwork med fina vänner och älskling. :)
Imorgon firar vi 11 månader och på söndag är det faktiskt 1 år sen vi träffades för första gången. Tiden har gått fort samtidigt som vi har hunnit med väldigt mycket! Flyttat ihop, köpt vovvar m.m. Men barn och bröllop får vänta i X-antal år till!! ;)

Frukostdags, sen på med bikinin och strandklänningen!


 
Älskling i Turkiet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0