2/3-11

Har precis beställt hem lite tattoos från faketattoos Beställde döskallen, pistolen och den kolsvarta stjärnan. Har velat tattuera mig hur länge som helst men jag är såå rädd för nålar så jag bara drar mig för det. Och jag har väl inte heller bestämt mig för vad jag vill ha exakt. Man ska ju ha det livet ut sen. Därför är det så bra att kunna beställa hem lite olika motiv och prova sig fram. :)

Känns som jag fyndat jätte mycket denna veckan, köpte en vit vindjacka igår på "sport outlet" ute på svågertorp.
Halva reapriset på allt! Fick den för 145 kr när den går för ca 900 kr ord. pris! Sjukt nöjd! ;) Jag och Erik är ute och går så mycket nu när vi har köpt valparna och det är inte tillräckligt kallt för Goosejackan längre men inte heller tillräckligt varmt för bara en tjockare tröja.
Köpte även en svart kofta, har letat efter en ny nu i säkert två månader, men aldrig hittat någon som sett ut så som jag vill ha den! :( Tills igår!
Kommer bilder sen.

Ska ju till jobb och fira en kollega idag så tänkte ha den på idag, sen blir det träning och sen jobb 17-20. Kort dag idag. Fast jag har hundra andra saker som ska göras. Får se om jag hinner hämta ut mina paket eller om det får bli imorgon. Allt tar helt plötsligt så mycket längre tid utan bil. :( Saknar den redan!!

Ut med hundarna nu då, lite motion för oss alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0