11/7-11

Så nu har jag äntligen tränat!

Blev som sagt ett styrkepass rygg och mage. :) Sprans 20 min också. Är nöjd. :)
Väntar på att Arlinda och Erik ska bli klara också så vi kan fika!! :)

Vädret ser så härligt ute uppe från gymmet. Man ser hur solen reflekteras i havet utanför och gissa om jag blir sugen på ett kvällsdopp! Bada naken? :p Haha ja om någon annan hade ställt upp så. Har redan frågat Erik (om kvällsdopp inte naket!) men han tackade nej illa kvickt. :p Vet inte hur jag ska tolka det menmen...? :/ :P

Är väl hyfsat nöjd med min dag då (nämnde det i mitt förra inlägg), hände en sak innan som förstörde en del. Men försöker reda ut det så gott det går.


Kommentarer
Postat av: Alice

Inget allvarligt hoppas jag snuttan! <3

2011-07-11 @ 19:14:12
URL: http://alicealizee.blogg.se/
Postat av: Cassandra

Äsch, vi har redan pratat om det. :)

2011-07-12 @ 18:39:39
URL: http://cassandraholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0