Kommer ni ihåg mina otroligt snygga gucci ...

img_0873 (MMS)

Kommer ni ihåg mina otroligt snygga gucci stövlar? Jag har bara använt dem två gånger :( och då undrar alla, varför?! Dom är förstora! Jag visste inte om jag skulle beställa stl 36, eller 37. Men det blev 37 för jag ville vara säker på att få i mina inlägg. "tyvärr" är dom gjorda av skinn på insidan så de töjer ju sig såklart! Så jag sitter och funderar på att sälja dem :( men det tar verkligen emot! Samtidigt som jag inte är pigg på att behålla dem för de kostade en massa pengar och onödiga pengar dessutom om de bara står i garderoben!


Kommentarer
Postat av: Alice

Sälj dem gumman å köp ett par nya?:D

2011-10-09 @ 21:03:57
URL: http://alicealizee.blogg.se/
Postat av: Cassandra

Usch ja jag får kolla upp ifall de finns kvar först!

2011-10-09 @ 21:21:17
Postat av: Cassandra

Gjordes 200 exemplar totalt (med alla stl) och det är inte så himla många :(

2011-10-09 @ 21:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0