Inte enligt mina önskningar

Suck, gick inte som jag hoppats på idag. Där är en läcka någonstans i lägenheten. Men pga att huset är nybyggt sen 3 månader tillbaka så kommer Vellinge bostäder ta upp detta med nimab som byggt huset. Det är visst ett garantiärende. Om de ringer idag eller nästa vecka vet jag inte, men får hoppas detta åtgärdas fort! Gärna innan vår semester.
Som om inte detta vore nog fick jag ett brev från Peugeot angående vår bil. Den ska tydligen in på service för ett eventuellt fel på någon mutter i bakre delen på bilen. Det är andra gången som jag får ett sånt brev från Peugeot på en ny bil! Blir inga fler bilar därifrån framöver.
Seriöst, är det möjligt eller driver någon med oss?
Jag hoppas att allt negativt som ska drabba oss kommer nu så vi slipper det sen! Ska bli skönt när detta är över.

Nu är jag iaf på jobb sen en bra stund tillbaka och ska snart få lite mat i magen! Blir subway tillsammans med Doraid och malissa!
Hörs mer under dagen!

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0