Suck

Så aktiv som den här bloggen är så borde den egentligen läggas ner.
Skämt åsido!
Jag har fullt upp om dagarna. Och på ett positivt sätt oftast så jag har valt att ta vara på det istället för att lägga ner en massa tid på bloggen, facebook etc. Ni får ursäkta.
Egentligen vet jag inte varför jag skriver nu heller men de senaste dagarna har jag inte riktigt varit mig själv. Jag är negativ, känner ångest emellanåt och efter ännu en tråkig händelse igår så känner jag bara att allt är lönlöst. Missförstå mig inte, jag vet att det inte är så men det är svårt att vara positiv när det mesta går emot en och man får hantera det på egen hand.
Man kan dessvärre inte tvinga någon att förstå. Synd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0