Flitig onsdag

Idag tänkte jag hinna med en hel del faktiskt. Har börjat dagen med jobb sen 06.00 i morse. Ska passa Malva i eftermiddag/kväll så jag och Fredrik får väl ta och plocka fram våra matkunskaper så att vi kan imponera på lillan! ;) Någon film och mys blir det med!
Om tiden är på min sida så lär jag väl åka och träna en stund senare ikväll med. Vet redan att det lär vara omöjligt nu på dagen så jag tänker inte ens försöka planera in det! Ibland hade det varit bra om ett dygn varat i 36 timmar istället (under förutsättning att jag hade orkat hålla mig vaken)!
 
Förutom detta så har jag massa annat på gång! Skriver mer om det senare!
 
/Cassandra
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0