Drömmar som hemsöker?

Nu var det dags igen. Jag har perioder där jag sover väldigt lite pga dåliga drömmar. Jag sover väldigt oroligt och när jag vaknar så är jag ännu tröttare än vad jag var innan jag somnade. Känner mig stressad och nervös hela tiden, som om kroppen inte kan slappna av och jag ser inte alls fram emot kvällarna/nätterna. I natt var en sådan natt så jag gjorde ett desperat försök att göra mig av med lite huvudbry genom att köra direkt till gymmet 06.45 i morse. Vet inte om det hjälpte eftersom jag inte gått och lagt mig igen sedan jag kom hem. Men jag blev av med lite tankar för stunden i alla fall! Nu håller jag bara tummarna för att detta inte håller i sig så jag slipper omvandlas till en zombie i några dagar! Är det normalt att drömmar hesöker en så här?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0