En uppmaning

Vad är det med killar och alla onödiga "komplimanger"?
Tror ni verkligen vi tjejer blir glada av att höra vad som helst?
Säg något konkret och endast om ni menar det. Ytliga och sexistiska komplimanger kan ni behålla för er själva. Det är inte så att jag inte blir glad för komplimanger för det blir jag visst som alla andra. Men som sagt, det får gärna vara något av relativt värde.
Jag vet att alla inte är likadana och det är inte heller er jag talar om nu.
Jag vet inte varför jag fick detta utbrottet nu men jag fick det iaf.
Ber om ursäkt, även fast jag vet att folk hellre läser om negativa saker än positiva. Besökarantalet är alltid så mycket högre vid såna här inlägg. Vad beror det på tror ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0