Det här med att vara ung förälder alltså, ...

Det här med att vara ung förälder alltså, är det modernt nu? Jag tycker att folk blir gravida hela tiden, och det är ju då vänner mellan 19-25 år. Missförstå mig inte, jag tycker det är underbart att mina vänner är lyckliga! Det är bara att de själva är så unga. Jag tycker inte man ska ha bråttom med det helt enkelt. Jag är snart 22 men har inga planer på bebisar än. Jag väntar gärna 4-6 år till för att jag själv ska ha hunnit åstadkomma allt det jag planerar för min framtid. Självklart behöver inte mitt val vara rätt val, det är upp till var och en! Anyways, stort grattis till alla blivande föräldrar!


Kommentarer
Postat av: Pia Cederström

Så förståndig du är Cassandra! :)

2012-04-01 @ 12:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0