mindre än en timme..



Nu är det mindre än en timme kvar innan vi stänger på jobb. Ska bli så himla skönt att få komma hem. Idag är verkligen en sån dag då jag inte vill arbeta. Hemskt att säga det för jag trivs verkligen med mitt jobb. Men jag är bara människa jag också, och ja ibland så önskar jag faktiskt att jag inte var här. Kan bli för mycket ibland. Sen tar det max 1-2 dagar tills jag ändrar åsikt och återgår till mitt positiva intryck igen. :) Finns ju faktiskt en anledning till att jag inte sökt mig härifrån så! Eller ja, det finns flera anledningar så klart.
Men in black på tv ikväll såg jag! Blir väl den som visas hemma hos mig iaf. Erik är inget fan av mamma mia så ;) Haha kanske tur det? :O



Imorgon kommer Arlinda och hälsar på mig på jobb! Längtar, vi har inte setts på ett tag nu. Sen har vi planerat in hela måndagen också eftersom jag är ledig då! :)

Nu ska jag börja stänga så smått på jobb, sen blir det hemfärd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0