HELVETESJÄVLASKITMÖGFAN

JA, ni kan läsa överskriften själva!
Jag är asförbannad!!!!!!!!!!
Jävla skit tre-abonnemang som inte har fuka på hela dagen. Jag har haft en hemsk dag som bara blivit värre hela tiden. Skulle äntligen träffa Alice och Arlinda men eftersom jag inte kunde bli nådd på något sätt så sket det sig duktigt.
Jag är så arg att jag skulle vilja sätta mig och gråta just nu. Hade en jobbig dag på jobb också. Ja, denna dagen kunde jag gärna hoppat över.
Vad är det för mening?

Alice, Arlinda.. Jag hoppas ni hade trevligt ikväll. Har tänkt på er, tyvärr fick jag inte era meddelanden förrän 2 timmar efter ni träffats.
Som sagt, idiot tre!!!!!!!!!! Sjukt dåligt och tack för att ni är så sjukt menlösa. Hoppas ni blir nerringda hela natten och morgondagen med ursinniga kunder.

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0