Fullspäckat schema

Godmorgon, godmorgon!
Det är helt sjukt vad jag har fullt upp hela dagarna! Som jag har sagt tidigare så tycker jag om att ha mycket att göra. Men detta är på tok för mycket. Jag hinner inte med längre. Jag skulle behöva en hel dag att bara vara hemma för att göra ingenting. Ja, vi får se om jag kan hitta en sån dag till nästa helg. Idag jobbar jag nämligen mina 8 timmar, småärenden, träna, sola, promenad med vovvarna sen är det dags att göra sig iordning för kvällen. Blir något mysigt ställe på Lilla torg eller Möllan med Nathalie :) Jag längtar ju verkligen men känner att jag har så mycket innan att jag kommer vara helt slut. Kan alltid hoppas det ändrar sig?



Imorgon bitti ska jag tvätta och packa för vi åker ju till Småland (hela familjen Holmström, Åkesson med vovvar :p) så fort Erik kommer hem från jobb. Nu ska hela hans familj/släkt följa med också så då måste man vara trevlig och social, annars hade jag bara degat i soffan hela helgen i deras stuga/hus och låtit Erik och vovvarna sköta sig själva! Men man får inte alltid som man vill haha. ;) Sen är det fullt ös med jobb igen på måndag morgon, ja ni hör själva? Jag måste hitta lite egentid!



Dags att jobba lite hörni! Vi hörs mer under dagen! Tills dess, ha det super!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0