5/9-11

Tillbaka till verkligheten!
Jag kom hem inatt, och jag längtar redan tillbaka. Arlinda försöker få mig att flytta till Göteborg, men ja..kanske i framtiden? Jag måste erkänna att jag skulle kunna tänka mig det! :)

Det har bara blivit mobilinlägg i helgen för jag tog faktiskt inte med mig min laptop. (förlåt för det)
Tror ni har fått de flesta uppdateringarna ändå. Blev massa shopping, mat och nästan för mycket skratt! :) I lördagskväll åkte vi till Vasastan för lite fördrinkar innan vi gick in på Parklane :) Ett ute ställe på avenyn i Göteborg. Super trevligt. :) träffade Arlindas vänner och systrar också som jag hört så mycket om!

Nu slutar jag om 15 min och då ska jag hem och byta kläder innan jag kör in om stadium för att kolla träningslinne sen ska jag köpa lite mat på coop. :) Blir träning ikväll också!
Skön dag och ännu skönare kväll. Vi hörs mer igen senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0