18/9-11

Godmorgon alla!
Helgen är slut för min el eftersom jag ska jobba i eftermiddag. Vi ha öppet hus på Friskis & Svettis Malmö denna helgen. Så det kan nog bli lite kul att jobba trots allt idag. :)

Jag längtar tills imorgon, då ska jag nämlige göra det sista med mitt hår sen är jag förhoppningsvis nöjd för ett tag framöver. Blir dyrt att springa till frisören hela tiden nämligen. Jag är inte gjord av pengar tyvärr. ;)



Blev en tidig morgon, vaknade redan vid 06 :( Men lyckades somna om till slut och fick sova en timme till. Hur länge sover ni en söndagmorgon? Förhoppningsvis längre!
Nu måste jag snart göra mig iordning för vi ska tydligen köpa ny dammsugare och annat skräp idag. :p

Vi hörs senare alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0