underbara alice

Alice kom förbi mig på jobb en stund. Enbart för att hon är go och ville umgås. Kan man ha finare vänner? Nu slutar jag om ca 3 timmar, ska bli otroligt skönt att komma härifrån faktiskt. Jag har absolut inget inplanerat. Blir nog en mysig middag med Erik sen håller jag kvällen lite öppen för Alice eftersom hon faktiskt är i Malmö nu. :)
Man kan snart börja tro att vi är gifta, pratar i telefon minst 1-2 ggr/dag, smsar hur mycket som helst dagligen. Och vi ses så fort vi kan, även om vi så bara klämmer in en halvtimme haha. Jag tycker iaf det är charmigt! Och vi tycker båda att det är en självklarhet. Men ja, det är ju inget som förvånar mig. Egentligen förvånar inget mig längre vad gäller oss två. Vi är en och samma, tänker likadant, säger samma saker, vill samma saker ja. Vi är soulmates!

Nej Alice detta är ingen kärleksförklaring. Men jag älskar dig verkligen du är den finaste vän man kan tänka sig.


Kommentarer
Postat av: Alice

Aw jaaa det är du å jag i samma hjärna! Jag kärlekar dig på ett ikke kärleksförklaringsvis, hur det nu ska tolkas <3 KÄRLEK!

2011-10-12 @ 18:22:22
Postat av: Cassandra

<3

2011-10-13 @ 07:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0