trötter

Godmorgon alla.
Har fått ca fem timmars sömn inatt. Satt uppe hela kvällen och in på natten och pratade med mina fina tjejer! Just nu är det mycket som händer och vi behövde verkligen en kväll för bara oss tre där vi kunde prata av oss och vara oss själva.

Imorse fick jag träffa Arlinda igen för vi hade planerat en liten frukostbuffé! Super mysigt. Blev ytterligare en massa tjejsnack, vi fick tydligen inte nog igår! ;)

Nu är det jobb som gäller några timmar. Och jobb är sista platsen jag vill vara på för tillfället. Är så trött att ögonen går i kors och jag skulle behöva någon timmes vila. Men det får jag ta på min rast och när jag kommer hem antar jag. Alice lovade att komma förbi en stund och säga hej också. :) Det uppskattas alltid!

Vi hörs senare alla fina läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0