lunchdags!

Snart dags för lunch då! Jag har verkligen jobbat på flitigt idag. Har fått klart allt det som var planerat idag. :)
Verkligen skönt! Nu ska jag snart ha lunch som sagt och då åker jag hem till älsklingen och äter med honom och går en promenad med Limo. :)
Den lille stackaren är helt slut nu för tiden när han kommer hem från dagis. Han håller igång hela tiden! Det är så kul att se honom. Han vill inte ens gå ut och kissa när han är hemma, han blir nöjd om han får sova i sängen eller på mattan vid mina fötter hela kvällen och natten. Vi får se om han har lite mer energi nu när det är helg och han faktiskt är hemma hos oss. :) Jag saknar tyvärr våra promenader, eftersom han vägrar gå nu efter en hel dag på dagis så vill jag inte heller tvinga honom. Men jag hoppas han vänjer sig så att jag åtminstonde kan få 1-2 promenader om dagen med honom. De andra 3 slipper jag gärna haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0