kränkande!

Det är då fan vad sur jag blir!
Nu vet jag att denna bloggen är offentlig så jag vågar inte riktigt skriva vad jag tycker just nu och ännu mindre om vad som har hänt.
Men känner mig så fruktansvärt kränkt. Och det är i en situation som jag inte riktigt kan ta mig ur utan att det kommer ut. Vad gör man? Varför ska jag lida för något som någon annan gör?

Hade denne person inte varit den han/hon är så hade det blivit ett himla liv vill jag lova. Jag hade verkligen släppt alla hämningar. Menmen, personen i fråga är väl medveten om hur situationen ser ut och kan därför utnyttja det till sin fördel. SVINIGT!
Du har lagt dig i fel persons liv. Det är bara en tidsfråga innan jag kommer på en lösning, sen tar jag itu med det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0