Godmorgon

Tillbaka till verkligheten!
Klockan ringde 05.00 imorse och gissa om jag vart ledsen!
Febern rusade på mig så fort jag steg upp ur sängen, men har dämpat sig nu efter några alvedon. Blir apoteket senare för att inhandla lite fler!

Fick förresten hyfsad respons på min mail igår såg jag!
För er som undrar! Det rör sig mestaldes om olika märkesskor samt väskor!
Allt från, Dolce &Gabbana, friis &co, Timberland, Burberry m.m.
Pris: Högstbjudande gäller!
Frakt: 50 kr/plagg. Vid köp av tre plagg eller fler så blir frakten 100 kr.
Jag ansvarar inte för ev. skador eller bortfall hos posten.



1. Friis &co brun skinnimitationsväska, rymlig! med axelrem! Använd max 10 ggr.
2. Brun/svart Dolce & Gabbana väska, äkta skinn, flätade handtag.
3. Burberry guldrem, axelväska SÅLD!
4. Burberry handväska, lite smutsig på ena sidan (går bort med lite skrubbande)

Kontakt: [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0