uppdatering

Igår var inte riktigt min dag, den slutade bra med malva och malou men jag måste ändå erkänna att jag tänker väldigt mycket just nu. Jag har inte fått några besked alls än, men jag vet att något är fel. Frågan är bara vad och hur allvarligt.
Var inne på vårdcentralen i Bunkeflostrand igår och sköterskan där tittade på mig som om jag vore döende. Tack?
Jag kände mig inte helt övertygad efteråt så jag ringde till sjukhuset (SUS) och rådfrågade lite och då fick jag ett helt annat svar. Inget av de var egentligen något jag ville höra, men tycker det är så konstigt att man kan få så olika "diagnoser" av att beskriva samma symptom för två olika sköterskor.
Ska försöka sluta grubbla över det nu på jobb, för jag blir bara tokig.
Tänk vad skönt om man bara kunde sluta tänka, iaf för en dag. SÅ mycket mer jag hade hunnit med! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0