Torsdag

Jobb, jobb och återigen jobb! Ja idag är det jobb för hela slanten. Kanske tur för oj vad det snurrar i mitt huvud idag! Jag ska verkligen inte fatta några som helst livsavgörande beslut idag kan jag ju säga! ;)

Jag tror jag behöver min dagliga dos av Alice! Vi har nämligen börjat prata i telefon ca 2 timmar om dagen nu för att vi måste hjälpas åt med att reda ut våra liv! Ha! Ja, jag vet vi klarar oss inte ensamma. Men hur kan man när man har en så fin vän som Alice?
Jag hoppas du kommer ner till Malmö på fredag för vi behöver en vinkväll bara vi tjejer!

Ja livet är inte enkelt. Fyllt med massa skit menmen :) Jag njuter ändå!



Kommentarer
Postat av: Alice

Aw, vi behöver varann massor <3! Kärlek till dig min fina, fina vän!

2011-11-03 @ 23:10:38
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0